.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
توسعه پايدار تنها با ايجاد امنيت تحقق مي يابد

شمال نیوز: معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي مازندران درحاشيه ديدار با مسئولان خبرگزاري ايرنا و روزنامه با سابقه بشير مازندران ، گفت: به طور يقين هر نوع توسعه پايدار نياز به بستر سازي، زير ساخت هاي مناسب و امنيت پايدار دارد.

به گزارش شمال نیوز، سرهنگ "هادي زارعي" روز گذشته در ديدار با اهالی رسانه مرکز ساري، گفت: امسال که به نام سال حماسه سياسي و حماسه اقتصادي نامگذاري شد، تحقق اين امر مهم نيازمند همدلي، وحدت و عزم ملي است.

وي در بخش ديگري از سخنانش از اصحاب رسانه به عنوان پل ارتباطي بين مردم و مسوولان نظام اسلامي ذکر کرد و اظهارداشت: براي پيگيري مطالبات مردم بايد از تمام امکانات و ظرفيت هاي موجود در استان استفاده بهينه شود.
معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي مازندران همچنين امنيت را يکي از سرمايه هاي ملي و نيز مطالبه به حق مردم دانست و بيان داشت: برقراري نظم و امنيت در جامعه يکي از وظايف مهم نيروي انتظامي است و اين نيرو براي تحقق اين امر مهم از هيچ کوششي دريغ نخواهدکرد.  

سرهنگ زارعي، با اشاره به اينکه معاونت اجتماعي در حقيقت فرصتي براي شناخت بسترهاي اجتماعي جامعه است،گفت: اين معاونت با جلب مشارکت عمومي، اعتماد عمومي مردم نسبت به پليس را افزايش داده و با بهره گيري از سرمايه اجتماعي گام موثري در تحقق اهداف سازماني خواهد داشت.
 وي افزود: اطلاع رساني، آگاهسازي عمومي و آموزش همگاني در تعامل با رسانه ها موجب کاهش بار انتظامي و افزايش خودکنترلي در جامعه در زمينه پيشگيري و مقابله با جرائم خواهد شد.
زارعي اظهار داشت:ارتقاء امنيت رواني و افزايش احساس امنيت در جامعه از وظايف مهم معاونت اجتماعي است که در اين زمينه ضمن مقابله با عمليات رواني دشمن نسبت به اطلاع رساني به موقع و تنوير افکار عمومي اقدام خواهد شد.
معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان در پایان سخنانش، بر اجراي تدابير فرماندهي انتظامي استان و هم افزايي هرچه بيشتر معاونت ها و روساي پليس هاي تخصصي در زمينه اجراي برنامه مختلف فرهنگي و اجتماعي در سطح استان تاکيد کرد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.041 seconds.